مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی تاکید کرد و گفت: کیفیت در اجرای این پروژه‌ها مدنظر دست اندرکاران باشد.

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری مربوط به صندوق توسعه ملی در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان در نشست شورای معاونین اداره کل با اشاره به اهداف بلند، میان و کوتاه مدت این دستگاه جهت عمل به وظایف سازمان متبوع که حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی است، گفت: معتقدیم اداره کل منابع طبیعی با همکاری تنگاتنگ و احساس مسئولیت تک تک کارکنان و مسئولین می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها به ویژه پروژه‌های صندوق توسعه ملی عملکرد مطلوب و موفقی داشته باشد.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان  با اشاره به ارزیابی‌های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از مسئولین خواست تا در حوزه کاری مربوط به اجرای پروژه‌های صندوق توسعه ملی گزارشات خود را منظم و به موقع ارائه کنند.

آقاجانلو ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری مربوط به صندوق توسعه ملی از مسئولین خواست تا کیفیت را به عنوان اصل مهم در عملیاتی کردن اهداف پروژه‌ها مدنظر قرار دهند.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ضمن تاکید بر همکاری تنگاتگ بخش‌های مختلف اداره کل با ادارات شهرستانی به ویژه در بحث پدافند غیرعامل عنوان کرد: امیدواریم برنامه‌های اداره کل را در کنار یکدیگر و به صورت یکدست یکی پس از دیگری عملیاتی نمائیم.
انتهای پیام/ن
 

اجرای پروژه های آبخیزداری در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.