رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از گسترش جاده‌های تندرستی در خوابگاه‌های کشور با کمک این صندوق خبر داد.

گسترش جاده های تندرستی در خوابگاه های کشور با کمک صندوق رفاه دانشجوییذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  ایجاد جاده‌های تندرستی در سراهای دانشجویی گفت: به منظور افزایش سطح شادابی و نشاط در فضای عمومی سراهای دانشجویی دانشگاه‌ها درکنار ایجاد و تقویت اتاق‌های تندرستی و جاده‌های سلامتی در سال ۹۷، طرح ایجاد ۲۰ زمین ورزشی چمن مصنوعی با مشارکت چند جانبه این صندوق، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و خود دانشگاه‌ها  در دستور کار صندوق رفاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای بالا بردن نشاط بین دانشجویان، از سال ۹۵ طرح تجهیز اتاق تندرستی در خوابگاه‌های دانشجویی را شروع کرده‌ایم.

یزدان مهر تصریح کرد: این طرح سال گذشته و با تفاهم نامه‌ای که با پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم داشتیم ادامه پیدا کرد و بیش از یکصد اتاق تندرستی در خوابگاه‌های دانشجویی کشور تجهیز و ایجاد کرده‌ایم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در سال جاری ایجاد جاده‌های سلامت و تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در بین این دانشجویان را برنامه‌ریزی کرده و خوشبختانه تا به امروز هم توانسته‌ایم خوابگاه‌هایی مطلوب با داشتن سراهای دانشجویی مجهز کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پایان تاکید کرد: امیدواریم با اجرای طرح فوق به عنوان مکمل و متمم ایده اتاق تندرستی و جاده تندرستی زمینه ساز سلامتی و تقویت روحی نشاط دانشجویی در محیطی امن و سالم در دانشگاه‌ها شود، چرا که تامین فضای نشاط‌آور و شادابی دانشجویی از مهم‌ترین اهداف وزارت علوم است.

انتهای پیام/

گسترش طرح جاده های تندرستی در خوابگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار