پیشکسوت تکواندو گفت: بزرگترین ضعف تیم ملی تکواندو نبود خودباوری و اعتماد به نفس میان ورزشکاران است.

خداداد: بزرگترین ضعف تیم ملی تکواندو نبود خودباوری استبهزاد خداداد پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بزرگترین ضعف تیم ملی تکواندو نبود خودباوری و اعتماد به نفس میان ورزشکاران است که باید کادر فنی تیم در منار تمرینات تکنیکی و تاکتیکی روی مسائل روانی تکواندوکاران کار کند تا ورزشکاران ما با اعتماد به نفس بالا روی شیاپ چانگ مبارزه کنند و دوباره اقتدار را به تیم ملی تکواندو برگردانند.

او درباره لیگ برتر و تاثیر آن روی افزایش آمادگی ملی پوشان عنوان کرد: هر سال برای تماشای مسابقات لیگ برتر تکواندو در فدراسیون حاضر می‌شوم و در این دوره ضعف‌هایی در عملکرد ملی پوشان وجود داشت که در روند امتیازگیری آن‌ها تاثیر گذار بود که فریبرز عسگری با حضور در سالن رقابت‌ها می‌تواند این موارد را یادداشت کند تا با تمرین مناسب در اردوی تیم ملی این نقاط ضعف برطرف شود.

خداداد افزود: تکواندو ایران مانند یک خانواده است و زمانی که پیشکسوتان برای تماشای لیگ حاضر می‌شوند انگیزه ورزشکاران جوان روی شیاپ چانگ بیشتر می‌شود تا عملکرد مناسبی را ارائه دهند و ما هم از تیم ملی و تکواندوکاران حمایت می‌کنیم تا یک تیم آماده و با استعداد راهی رقابت‌های جهانی شود و از نام تکواندوی ایران دفاع کند.

پیشکسوت تکواندو کشورمان بیان کرد: تکواندوکاران ما در لیگ برتر فرصت دارند تا آمادگی خود را محک بزنند و با برطرف کردن نقاط ضعف خود راهی مسابقات آسیایی و جهانی شوند و با تجربه‌ای که در لیگ و دیگر مسابقات بدست آوردند بهترین نتیجه را در رقابت‌های بین المللی کسب کنند.

او در پایان گفت: فریبرز عسگری و کادر فنی تیم ملی با حضور در سالن رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را پیدا کردند که اشکالات ملی پوشان را مشخص کنند و با یک برنامه ریزی قوی، تیم آماده‌ای را راهی مسابقات جهانی کنند.


بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات خداداد درباره تیم ملی تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلي
۰۰:۱۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
سلام بزرگترين ضعف تكواندو رئيس فدارسيون مادام العمر آن است . كارايي هر شخص در ورزش مدتي خاص است و پس از آن ديگر مشكل به بار خواهد آورد . اشخاص تحصيل كرده و دلسوز در تكواندو ايران خيلي زياد هستند كه ميتوانند با مديريت خود بار ديگر تكواندو ايرزان را به همان قدرت سابق برگردانند اگر آقايون از فدراسيون بروند و جاي خود را به جوانتر ها بدهند. ومن ا...التوفيق
آخرین اخبار