امام جمعه مهاباد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت : وحدت مهمترین ضرورت جامعه اسلامی برای تقریب مذاهب و مقابله با دشمنان اسلام است.

 گروههای افراطی عامل دشمنان اسلام در تخریب چهره اسلامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت بر اهمیت اتحاد مسلمانان تاکید کرد وگفت : هم اکنون بزرگترین ضرورت جامعه اسلامی همدلی وهمصدای وتقریب هرچه بیشتر مذاهب است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه باید زبان و قلم و رسانه ما در جهت حفظ وحدت به کار برده شود افزود: گروههای افراطی وتکفیری برخلاف سیره پیامبر آشتی ومهربانی همراه وهمگام نگرشهای ضد اسلامی در دنیا هستند که با شعارهای دروغین عامل نشان دادن چهره غیرواقعی از اسلام ناب محمدی به جهانیان هستند.

ماموستا امامی در ادامه به اهمیت عملکرد مسئولین و مدیران پرداخت و گفت : باید رضایت خدا و خلق خدا را در اولویت قرار داد چرا که این دنیا فانی و تنها خدمات و عبادات ماندگار است.

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از سخنانش به بیان رفتار و گفتار پیامبر و لزوم الگو گرفتن ما در زندگی از مهربانی و صداقت و بخشش ایشان پرداخت.

انتهای پیام / س خ/ س

خطبه های نماز جمعه مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.