ستاد تبلیغات جنگ یمن اعلام کرد متوقف شدن عملیات نظامی دشمن در ساحل غربی کذب است و استقرار نیرو‌ها و سازماندهی آن‌ها برای اقدام تنش‌زای جدید ادامه دارد.

ستاد تبلیغات جنگ یمن: توقف عملیات نظامی دشمن در ساحل غربی صحت نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد تبلیغات جنگ یمن اعلام کرد متوقف شدن عملیات نظامی دشمن در ساحل غربی کذب است و استقرار نیروها و سازماندهی آنها برای اقدام تنش زای جدید ادامه دارد.

یک منبع نزدیک به ائتلاف سعودی که خواست نامش فاش نشود، امروز به خبرگزاری رویترز گفته بود: ائتلاف دستور داده است که نیروهایش حملات در داخل الحدیده را متوقف کنند. این در حالی است که متجاوزان و مزدوران سعودی با توپ و تیربار، جنوب شهر الحدیده و به طور مشخص خیابان الخمسین و هتل الاتحاد را هدف قرار دادند.

همچنین، در حمله هوایی جنگنده های متجاوز سعودی به یک خودروی حامل غیرنظامیان در شهر الحدیده، چهار تن شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمن نیز اعلام کرد در گلوله باران مناطق مرزی بین شهرستان حرض یمن و جیزان عربستان سعودی، شماری از نیروهای عبدربه منصور هادی و نظامیان و مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند.

از سوی دیگر، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی در چندین نوبت شهرستان مرزی حرض در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار