امام جمعه موقت تهران گفت: جوانان ایرانی کارایی در دوران دفاع مقدس دلار‌های نفتی را ناکارآمد کردند، زیرا دفاع مقدس ترجمه دینمداری و مبانی اسلامی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت قزوین در روز پایانی کنگره شهدای قزوین گفت:: جوانان ایرانی کارایی دلار‌های نفتی را ناکارآمد کردند چراکه عقبه اسلام در دوران دفاع را محقق کردند، ملتی که از دفاع مقدس دفاع می‌کرد به مبانی انقلابی اعتقاد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی افزود: این نظریه در دفاع مقدس اقتدار و ظرفیت و توانایی خود را برای مدیریت کشور برای وحدت امت اسلام و پیروزی بر نظام سلطه ثبیت کرد.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس آن آزمون نظریه ولایت فقیه و آزمون مکتب اسلام برای پیشبرد آرمان‌های پیامبر اعظم بود و ملت ایران به شایستگی از عهده آن برآمد.

امام جمعه موقت تهران گفت:دفاع مقدس زمینه حضور اندیشه دینی در مدیریت کشور را فراهم و ثبیت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی افزود: فرماندهانی که این جنگ را مدیریت و هدایت کردند به ارزش‌های و مبانی نظام از عمق جان باور داشتند و برای رسیدن به آرمان‌های والای اسلام جنگیدند.

وی اضافه کرد: سربازانی که در این عرصه حضور داشتند رزمندگانی بودند که باهمه توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستادند و قبل از هر چیز مبانی فکری و اعتقادی خود را به نمایش گذاشته بودند.

امام جمعه موقت تهران گفت: درآغاز انقلاب اسلامی با دو رکن متفاوت و متضاد روبرو شدیم حرکت اول با مدیریت نظام سلطه و مزدوران او در منطقه مثل صدام شکل گرفت که آغاز جنگ گسترده درهزار و ۲۰۰ کیلومتری از ایران اسلامی بود اقدامی که تمام صاحب نظران بر پیروزی صدام و فروپاشی انقلاب اسلامی اعتراف می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی افزود: حرکت دوم با مدیریت با فرماندهی بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضور ملت ایران و پیشتازی ایثارگران ارتش و سپاه انقلاب و بسیج افتخارآفرین شکل گرفت این حرکت دوم کاملا تبیین کننده کارنامه و شناسنامه جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی از یک نظام دانایی مبتنی بر آموزه‌های وحی، نظریه حکومت قرآنی، با محوریت امام راحل و فقیه صالح برخوردار بود.

انتهای پیام/

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در کنگره شهدای قزوین

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.