عکاسان و خبرنگاران در حاشیه دیدار عصر دیروز در سالن غدیر ارومیه به دلیل تهیه نشدن کاور‌های مخصوص، اعتراض خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با توجه به جلسه برگزار شده پیش فصل و تعهد تهیه کاور برای عکاسان ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان و عدم اجرای این تعهد تا به دیروز باعث ناراحتی خبرنگاران و عکاسان شد.
 
عکاسان و خبرنگاران در حاشیه دیدار عصر دیروز در سالن غدیر ارومیه به دلیل تهیه نشدن این کاورهای مخصوص، اعتراض خود را نشان دادند.
 
رییس هیئت والیبال استان پس از اطلاع از موضوع مشکلات پیش آمده برای عکاسان ورزشی ارومیه که بدون هیچ چشمداشتی در مسابقات حاضر می‌شوند و به ثبت لحظات ناب والیبال اقدام می‌کنند ضمن عذرخواهی رسمی از این خبرنگاران دستور تهیه کاور مناسب برای عکاسان داده شد.
 
وی گفت:مجددا از عکاسان و خبرنگاران عزیزی که بدلیل عدم تعهد اداره کل ورزش و جوانان دچار مشکل شدند معذرت خواهی نموده و امیدواریم دیگر شاهد بی احترامی به قشر زحمت کش رسانه نباشیم.

ََحفظ شان خبرنگاران و عکاسان ورزشی اورمیه بر عهده کیست؟ / کاسه صبر تحمل ناملایمتی‌ها بسر آمده

مهرداد تبریزی روزنامه‌نگار پیشکسوت و عکاس خبری اورمیه‌ایی در واکنش به زمین گذاشتن دوربین از سوی عکاسان ورزشی گفت: کاسه صبر تحمل ناملایمتی‌ها از سوی خبرنگاران و بخصوص عکاسان خبری بسر آمده است.

وی در ادامه با طرح این سوال که "حفظ شان و کرامت خبرنگاران و عکاسان ورزشی در شهری مثل اورمیه برعهده کیست؟ " افزود: سالهاست که عکاسان ورزشی با پوشش تصویری رویداد‌های ورزشی و بخصوص والیبال در این شهر، همگام با بازیکنان و کادر فنی و حتی مدیران ورزشی، در پیشبرد جایگاه ورزش و انتشار به موقع اخبار تلاش نموده‌اند.

وی گفت: هر سال به امید اینکه سال بعد اوضاع بهتر و شرایط کاری سهل‌تر خواهد شد، سپری می‌شود، اما هر سال دریغ از پارسال.

این پیشکسوت عکاسی و خبری سپس به مشکلات عکاسان و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و ندانم کاری برخی باعث شده تا هر روز شاهد هتک حرمت خبرنگاران و تحدید شرایط کاری عکاسان باشیم.

وی افزود: امیدوارم مشکلات موجود در ورزشگاه شش هزار نفری اورمیه (دورنالار یوواسی) با درایت و همکاری مدیران مربوطه بزودی مرتفع گردد.

انتهای پیام/م

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.