مسابقات فوتسال شاهد و ایثارگر استان فارس گرامیداشت شهدای ورزشکار استان در شهرستان پاسارگاد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مستجاد حسینی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاحیه این مسابقات، گفت: ورزش کردن یک فضیلت است که پیامدهایی، چون سلامت جسمی، روانی، اخلاقی و معنوی افراد را به همراه دارد.

وی  بیان کرد: از دیگر فواید ورزش کردن می‌توان به افزایش اعتماد به نفس، انسجام اجتماعی، ایجاد پیوند دوستی، تحکیم وحدت و کاهش هزینه‌های اجتماعی اشاره کرد.

حسینی با بیان اینکه ایثارگران توانمند نماد تحرک، تلاش و پویایی هستند، افزود: با توجه به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی خانواده‌های معزز شهد و ایثارگران، امروز افزایش نرخ مشارکت ورزشی یکی از اهداف بنیادشهید و امور ایثارگران در این زمینه است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: این مسابقات ویژه جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان شهدا و ایثارگران است که با حضور ۲۰۰ شرکت کننده تا ۲۴ آبان ماه در شهرستان پاسارگاد برگزار می‌شود.

سیدعلی محمدی افزود: در این دوره از مسابقات که گرامیداشت شهدای ورزشکار فارس برگزار می‌شود ۱۴ تیم از شهرستان‌های استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در حاشیه برگزاری این مسابقات فوتسال، برنامه‌های فرهنگی متنوعی، چون میثاق ورزشکاران شاهد و ایثارگر با شهیدان، قرائت زیارت عاشورا و مسابقه کتابخوانی شهید آیت الله دستغیب در شهرستان پاسارگاد برگزار می‌شود.

گفتنی است همایش روسا و معاونین فرهنگی بنیاد ۱۲ شهرستان شمالی استان فارس نیز در حاشیه این مسابقات در شهرستان پاسارگاد برگزار شد.
انتهای پیام/ر

رقابت فوتسالیست های فارس در مسابقات شاهد و ایثارگر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار