معاون گمرک چذابه عامل اردحام و ایجاد صف 15 کیلومتری کامبون های حامل بار را اختلال در صادرات کالا در مرز سومار، پرویزخان و مهران اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید سعید فاضلی، معاون گمرک چذابه با اشاره به اینکه تعداد کامیون ها و تریلرهای حامل کالاهای صادراتی در مرز چذابه به بیش از یکهزار دستگاه رسیده گفت: علاوه بر آن حدود 400دستگاه کامیون حامل بار نیز در بارانداز بازارچه تجاری چذابه در حال تخلیه کالا هستند.

وی بیان داشت: توقف صادرات مصالح ساختمانی از مرز سومار، اختلال در صادرات کالا از مرز پرویزخان و مشکلاتی که در روند صادرات در مرز مهران به وجود آمده سبب ازدحام کامیون های حامل بار در مرز چذابه شده است.

فاضلی اظهار کرد: با توجه به امکانات محدود ترابری عراق در چذابه ، روند صادرات کالا به عراق از این بازارچه به کندی انجام می شود.

معاون گمرک چذابه با بیان اینکه تخلیه و صادرات کالا در مرز چذابه به علت ازدحام بی سابقه کامیون ها و تریلرهای حامل کالاهای صادراتی دست کم تا 2 روز آینده امکانپذیر است از صادرکنندگان کالا خواست محدودیت امکانات بازارچه و گمرک چذابه را مد نظر داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: در روند صادرات کالا خللی به وجود نیامده است ولی به علت فشار زیاد ناشی از ازدحام کامیون ها و تریلرهای حامل بار صادراتی، مشکلاتی برای صادرکنندگان و تجار محلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/گ

توقف صادرات در مرزهای خوزستان

برچسب ها: مرز چذابه ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.