با عجیب‌ترین و جالب‌ترین شیوه رزرو میز در رستوران توسط افراد آشنا شوید.

جالب‌ترین شیوه رزرو میز در رستوران+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فضای کوچک خانه‌های آپارتمانی فرصت برگزاری جشن و میهمانی‌های ساده قدیمی را از افراد گرفته است و این روزها دورهمی‌های دوستانه و مناسبتی بیشتر در کافه‌ها و رستوران‌ها انجام می‌شود.

در نقاط مختلف دنیا از شیوه‌ای متداول و تقریبا یکسان برای رزرو میز در رستوران‌ها و سالن‌های پذیرایی این چنینی استفاده می‌شود و آن پرداخت مبلغی ویژه هر منطقه و شهر برای رزرو میز مورد نظر است.

افراد برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات دورهمی و پذیرایی از میهمانان مدنظرشان، به بخش مدیریت رستوران‌ها مراجعه کرده و برای ساعت و روز مورد نظر خود، تعداد میزهای مورد نیاز را رزرو می‌کنند.

در موردی عجیب مردم کشور سنگاپور برای رزرو کردن میز برای برگزاری جشن و میهمانی‌های خود از شیوه‌ای عجیب و متفاوت و البته بسیار ساده استفاده می‌کنند. در سنگاپور همین که افراد یک دستمال جیبی را بر روی میز مورد نظر خود قرار دهند، میز برای میهمانان رزرو می‌شود و دیگر نیازی به قرار دادن تابلو نوشته « رزرو » و یا ارائه مبلغ پیش پرداخت برای رزرو میز نیست.

جالب‌ترین شیوه رزرو میز در رستوران+ عکس

جالب‌ترین شیوه رزرو میز در رستوران+ عکس

این شیوه رزرو در کشور سنگاپور نه تنها در رستوران‌‌ها و سالن‌های پذیرایی مورد استفاده است بلکه در مورد سایر اموری که نیاز به رزرو قبلی دارند نیز مورد استفاده واقع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار