رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مدال‌آوران ایران در بازی‌های پاراآسیایی، از ساره جوانمردی تجلیل کردند.

ساره جوانمردی، مدافع ارزش‌های ایران در میدان جهانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به پرچم‌داری یک بانوی چادری (ساره جوانمردی) در مسابقات پاراآسیایی اندونزی، فرمودند: «اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود.

یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید و در عمل از دین و معارف و ارزش‌های ملی‌تان و لباس ملی‌تان یعنی چادر و از حجاب و عفافتان در یک میدان جهانی دفاع کردید.

ایشان در ادامه فرمودند: این کار خیلی دل و جرئت می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه کفر را ندارند. من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود».

مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا (اندونزی) صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گفتنی است در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ساره جوانمردی و سمیرا ارم دو تیرانداز پرافتخار شیرازی، عهده دار پرچمداری کاروان ایران در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بودند.
انتهای پیام/ر

تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساره جوانمردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار