معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به ضعف صنعت حمل و نقل در استان کرمانشاه، گفت: باید چند شرکت حمل و نقل قدرتمند در استان ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که امروز (۲۳ آبان) برگزار شد، گفت : موانع پیش روی بخش صادرات زیان‌های فراوانی به تجار وارد می‌کند.

وی پیمان‌سپاری ارزی را از جمله این مشکلات دانست که باعث کاهش آمار صادرات استان می‌شود و عنوان کرد: مشکلات دیگری هم مانند خواب کامیون‌ها مزید علت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از ضعف سیستم حمل و نقل در استان هم یاد کرد و افزود: این شرایط باعث شده در حالیکه زیرساخت‌های ما در حوزه نقل و نقل آسیب می‌بیند، اما سود آن به جیب دیگر استان‌ها و حتی دیگر کشور‌ها برود.

حاتمی بر لزوم تاسیس چند شرکت حمل و نقل قدرتمند در استان تاکید کرد و خواستار در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای راه‌اندازی این شرکت‌ها شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت صادرکنندگان استان، یادآور شد: چرا بعد از ۲۰ سال تمرین تجارت در استان، کل مشتریان بانک توسعه صادرات در کرمانشاه باید ۴۰ نفر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه معتقد است، برای تقویت تجارت استان باید صادرکنندگان عمده و قوی را تقویت کنیم و از سطح بنگاه‌های خرد صادراتی بگذریم.

حاتمی درباره پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به تجار مناطق زلزله زده نیز خاطرنشان کرد: این کار صرفا به ایجاد تورم دامن می‌زند .

 

 

انتهای پیام/د

موانع پیش روی بخش صادرات زیان‌های فراوانی به تجار وارد می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.