گروه‌های مختلف فلسطینی استعفای آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را پیروزی سیاسی برای غزه قلمداد کردند.

واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی به استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الخلیج آنلاین، سامی ابوزهری، سخنگوی حماس در واکنش به استعفای آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: استعفای لیبرمن، اعتراف وی به شکست و ناتوانی در مقابله با مقاومت فلسطین به شمار می‌رود.

وی افزود این استعفا یک پیروزی سیاسی برای غزه محسوب می‌شود. غزه با مقاومت خود زلزله‌ای سیاسی در رژیم صهیونیستی بوجود آورد.

ابو مجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز گفت استعفای لیبرمن پیروزی شگفت‌انگیز مقاومت بعد از شکست امنیتی و نظامی دشمن در غزه بود.

سخنگوی گردان‌های الاقصی اعلام کرد استعفای آویگدور لیبرمن تاکیدی بر درست بودن گزینه مقاومت است.

ابو حمزه، سخنگوی گردان‌های قدس گفت مقاومت فلسطین نه تنها رژیم صهیونیستی را در عرصه نظامی شکست داد بلکه محاسبات این رژیم را نیز بر هم زد.

داوود شهاب، مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت استعفای لیبرمن یکی از پیامدهای شکست اشغالگران و اعتراف آنها به این شکست است. وی افزود همه اقدامات رژیم صهیونیستی در برابر پایداری و مقاومت غزه با شکست مواجه شد.

داوود شهاب تاکید کرد رژیم صهیونیستی پس از شکست در غزه باید در انتظار پیامدهای بیشتری باشد.

حازم قاسم، یکی از سخنگویان حماس گفت: آنچه ما و دیگر گروه‌های فلسطینی در پی آن هستیم استعفا و کناره‌گیری یک شخصیت صهیونیست نیست بلکه هدف ما آزادسازی تمام سرزمین فلسطین است.

گفتنی است وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز رسما از سمت خود کناره‌گیری کرد. او به دلیل مخالفتش با تصمیم کابینه اسرائیل در خصوص آتش‌بس در غزه از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار