معاون سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت:از ابتدای امسال پرونده 25 واحد خبازی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و 65 میلیون ریال جریمه شدند.

 معاون سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد درگفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛با بیان اینکه 730 نانوایی در استان به مردم خدمات ارائه می دهند گفت: ازاین تعداد 570 نانوایی آردیارانه ای دریافت می کنند و بقیه آزادپز هستند.

باقری فرد درخصوص رعایت نکردن مقررات زمان پخت برخی نانوایی ها افزود:ساعت کاری نانوایی های استان صبح ها از ساعت 6 تا 7 و 30 دقیقه، ظهر ها از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه و بعد از ظهر ها از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه است.

وی با اشاره به اینکه نظارت و گشت ویژه بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر از خبازی ها ادامه دارد اضافه کرد: از ابتدای امسال پرونده 25 واحد خبازی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و 65 میلیون ریال جریمه شدند.

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان ادامه داد: مردم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی موارد را به شماره تلفن گویای 124 اطلاع رسانی کنند.

باقری فرد گفت: ارزش تخلفات صنفی سال 1396 در کهگیلویه و بویراحمد حدود 248 میلیارد ریال بود.

رعایت نظم در کار خبازی ها منجبر به احقاق حقوق شهروندی است که برخی مردم کهگیلویه وبویراحمد از این حقوق بی بهره هستند و ازنون گرم اول صبح به دلیل رعایت نکردن زمان قانونی پخت برخی نانوایی ها بی نصیب هستند.

انتهای پیام/د

جریمه 65 میلیون ریالی به تعزیرات حکومتی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.