نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی احیای موقوفات و پرداخت حقوق موقوفه را وظیفه‌ای همگانی دانست.

اولویت در احیای موقوفات و پرداخت حقوق موقوفهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدمهدی مفتح،نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه نهادی ارزشمند است که می‌تواند با کمک واقفان خیراندیش بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه وقف ظرفیت بسیار بالایی در جامعه دارد اظهار داشت: واقفان نه تنها می‌توانند با وقف اموال ذخیره‌ای برای آخرت داشته باشند و خداوند اجر و ثواب مادی و معنوی برای آنها لحاظ کند بلکه می‌توانند مسائل و مشکلات اجتماعی را نیز حل کنند.

مفتح با بیان اینکه در اکثر حوزه‌ها نیاز به وقف‌های جدیدی داریم ادامه داد: ساخت مدارس، بیمارستان و دانشگاه با کمک واقفان و خیرین مورد توجه بوده که امیدوارم بیشتر نیز پرداخته شود.

وی با تاکید به احیای موقوفات اضافه کرد: احیای موقوفات و پرداخت حقوق موقوفه وظیفه همگانی است و سازمان اوقاف و امور خیریه متولی این کار است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان یکی از فعال‌ترین سازمان‌ها از نظر تعدد موقوفات در استان است افزود: مردم متدین تویسرکان ارزش خاصی نسبت به سنت حسنه وقف قائل هستند.

انتهای پیام/ ش

احیای موقوفات و پرداخت حقوق موقوفه  وظیفه‌ای همگانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.