معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بر برندسازی محصولات صنایع دستی در کشور تأکید کرد.

ارائه گسترده‌تر صنایع دستی در بازار‌های جهانی با برندسازیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد خیاطیان در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: برای حضور گسترده‌تر صنایع دستی کشور در بازار‌های جهانی باید محصولات تولیدی در استان‌های مختلف برندسازی شود.

وی با بیان اینکه حضور موفق در بازار‌های داخلی و خارجی بدون برندسازی امکان پذیر نیست افزود: در این راستا، هر استان باید در حوزه صنایع دستی دارای یک نشان مشخص و نمونه باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: برندسازی محصولات صنایع دستی استان‌ها در افزایش تولید، رونق بازار، افزایش اشتغال، فروش بیشتر و ارتقای درآمد صنعتگران صنایع دستی و کاهش نرخ بیکاری تأثیر مستقیم دارد.

انتهای پیام/خ

محصولات صنایع دستی برندسازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار