منابع خبری از موافقت کابینه امنیتی اسرائیل با توقف حملات به نوار غزه و همچنین پذیرش آتش بس از سوی فلسطینیان با وساطت مصر خبر داده‎‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کابینه امنیتی اسرائیل با وساطت مصر با توقف حملات به نوار غزه موافقت کرد.

همه اعضای کابینه امنیتی از جمله آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ و نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس موافق بودند.

گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش حماس با انتشار بیانیه مشترکی تاکید کردند تلاش‌های مصر به تثبیت آتش بس میان مقاومت و دشمن صهیونیست منجر شد و تا زمانی که دشمن صهیونیست به آتش بس پایبند باشد، مقاومت نیز به آن متعهد خواهد بود.

اتاق عملیات مشترک شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی در غزه از جمله گردان‌های عزالدین قسام و گردان‌های قدس شاخه‌های نظامی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در این بیانیه اعلام کردند تا زمانی که رژیم متجاوز اسرائیل به آتش بس پایبند باشد آنان نیز به آتش بس التزام خواهند داشت.

ابومجاهد، سخنگوی کمیته‌ مردمی مقاومت فلسطین گفت: پیروزی نیرو‌های مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی را به ملت فلسطین تبریک می‌گوییم و از حمایت‌هایی که همپیمانان ما حزب الله، ایران و سایر حمایت‌گران از ما به عمل آوردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این در حالیست که گروه‌های فلسطینی پاسخ سختی را به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه دادند. منابع اسرائیلی می‌گویند از روز گذشته بیش از ۳۰۰ موشک و راکت از غزه به سمت مناطق جنوبی فلسطین اشغالی شلیک شده است. برخی منابع نیز تعداد موشک‌ها را بیش از ۴۰۰ فروند اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
این جنایتکاران عقيده داشتن بايد به غزه حمله كنيم و همه نيروهاي مقاومت را بكشيم ولي چي شد حالا با دو سه روز درگيري با گروه هاي مقاومت ، به خوردن افتاده است؟!
آخرین اخبار