وزیر ورزش و جوانان گفت: هیات دولت با جدیت پای قانون منع به کار گیری بازنشستگان ایستاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مسعود سلطانی فر،  وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: عزم و اراده نظام به انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان بسیار جدی، گسترده و عمیق است به گونه ای که در تمام جلسات هیات دولت موضوع انتقال نسل مدیریت و فراهم کردن شرایط برای حضور جوانان در عرصه های مختلف و استفاده از بانوان در چارت مدیریتی مورد تاکید شده است.

وی افزود: مدیران ورزش و جوانان 10 استان کشور زیر 40 سال سن دارند که خوشبختانه عملکرد همگی آن ها بسیار خوب است و در وزارتخانه تنها وزیری هستم که 2 خانم را به عنوان معاون منصوب کرده ام که هر 2 بسیار پرتلاش هستند.

سلطانی فر عنوان کرد: به واسطه جنگ پیامدها و ناهنجاری های اجتماعی بسیاری به وجود آمد که باید کمک کرد تا این مشکلات اجتماعی و فرهنگی در استانی که ظرفیت و منابع لازم برای توسعه را دارد، برطرف شود و ما باید یک نگاه عمیق تر به مسائل ورزش و جوانان خوزستان داشته باشیم.

وزیر ورزش گفت: در تمام نقاط استان منابع مالی، انسانی و معنوی و امکانات فرهنگی زیادی وجود دارد که باید هر چه سریع تر زمینه بروز این امکانات را فراهم کنیم و خوزستان به تنهایی ظرفیت های یک کشور را دارد به گونه ای که شاید خیلی از کشورهای دنیا ظرفیت های این استان را نداشته باشند لذا باید شرایطی را فراهم کنیم که مشکلات ورزش و امور جوانان این استان برطرف شود.

وی افزود:آینده خوزستان و ایران بسیار روشن است و دشمنان ما نمی خواهند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم اما ما در کنار ملت ایستاده ایم و این پیروزی را جشن می گیریم.

سلطانی فر بیان داشت: با توجه به این که استعدادهای زیادی در ورزش استان وجود دارد، قطعا ساخت مکان های ورزشی همچون ورزشگاه فولاد به بروز خلاقیت های استان در میادین ملی و بین المللی کمک می کند.

انتهای پیام/م

 انتقال قدرت از نسل فعلی به نسل جوان با منع به کارگیری بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علم
۲۰:۳۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
لطفا یک مطلب در مورد مثلث برمودا بنویسید میخواهم بدونم اینجا از قبل وجود داشته یا بعدا بوجود امده تاریخ بوجود امدنش کی بوده.مطلب جدیدی در موردش کشف شده یا نه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
استاندار مرکزی با ۶۲ سال سن و ۴۰ سال سابقه کار دولتی هنوز بازنشسته نشده