مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تشکیل انجمن یاوران وقف در حوزه رسانه خبر داد و از آن به عنوان وقف مشارکتی یاد کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در نشست خبری ظهر امروزکه در مجتمع فرهنگی و مطبوعاتی اصفهان برگزار شد ، حجت الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این که تشکیل انجمن یاوران وقف رسانه در راستای تحکم و تعیین برنامه های اصحاب رسانه پشتوانه ای برای حوزه رسانه است ، اظهار کرد : وجود این انجمن می تواند مشکلات اصحاب رسانه همچون بیمه ، بیماری و مسکن را حل کند.

وی افزود: با ارایه برنامه های خبرنگاران به کارشناسان امور اوقاف تصمیم گرفته شد که انجمن یاوران وقف برای حوزه شکل بگیرد و اهداف اصحاب رسانه در این انجمن تعریف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: هدف بلند مدت در این انجمن ساخت بیمارستان برای اصحاب رسانه و خانواده آن هاست که در آینده بتوانند به صورت رایگان در آنجا درمان شوند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: مردم هم می توانند با تعرفه های بسیار کم ویزیت شوند و هزینه های جاری به بیمارستان برسد.

وی با اشاره به اینکه یاوران وقف متشکل از گروه های مرجع و اشخاص و افراد تاثیرگذار جامعه است ، بیان کرد : قرار است موقوفاتی ثبت و عوایدش به آن گروه تعلق گیرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان گفت : با توجه به مشکلاتی که اصحاب رسانه دارند پیشنهاد اولیه این است موقوفاتی با رایزنی خیران تبلیغات و انتشار اخبار ایجاد و عوایدی برای آن در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه  اداره راه و شهرسازی استان اصفهان قطعه زمینی را برای امور وقف در اختیار ناشنوایان قرار داده است ، اظهار کرد : اصحاب رسانه  هم می توانند از این طریق  اقدام کنند و مجموعه ای را با عنوان وقف مشارکتی تشکیل دهند.

وی ادامه داد : این وقف امور مشارکتی می تواند به صورت انتفاع و منفعت هم صورت بگیرد به طوری که هزینه بیمارستان از طریق درآمد آن تامین شود.

 

انتهای پیام /س

سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.