«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در پی دیدار اردوغان در فرانسه، هدیه ویژه و مجللی را به او هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قطر «تمیم بن حمد آل ثانی» یک فروند هواپیمای مجلل چهارصد میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تقدیم کرد.

گفتنی است، امیر قطر این هدیه را برای نشان دادن "دوستی خود به اردوغان و اعتماد به ترکیه" تقدیم کرده است. تقدیم این هدیه بعد از آن صورت گرفت که رئیس جمهور ترکیه علاقه خود به هواپیما را که از نوع بویینگ 8-747 ابراز داشته بود.

نکته قابل توجه این است که از این مدل بوئینگ امارات متحده عربی تنها دو مورد در بازار موجود است. یکی از این هواپیماها از نوع ایرباس A340 است که متعلق به زین العابدین بن علی رئیس جمهور مخلوع تونس بود که ترکیه آن را در سال 2016 میلادی به قیمت 78 میلیون دلار خرید.

این هواپیما دارای ۷۶ صندلی و هفت اتاق خواب و دو سالن پذیرایی است. قطر این هواپیما را سه سال پیش خریداری کرده بود. اردوغان در سفر به فرانسه برای اولین بار از هواپیمای اهدایی امیر قطر موسوم به قصر پرنده استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
چارصد میلیون مگه چیه ما هم میتونیم همه مون دوماه یارانه مون را جمع کنیم بریم یکیش را بخریم این همش یارانه دوماه مارا هدیه داده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۱۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
منم از اینا میخوام
-
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
منم خوشم اومد میشه پراید مو بفروشم یکی به منم بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۲۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
هواپیمایی خوبه که سقوط نکنه