رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: از تیم‌های دانش بنیان مهارتی با هدف ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت می‌کنیم.

حمایت دانشگاه علمی کاربردی بوشهر از تیم‌های دانش بنیان مهارتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،دکتر حسین اسکندری در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی افزود: به صاحبان ایده‌های برتر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۲ درصد پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با تقویت زمینه‌هایی که باعث کار آفرینی می‌شود، به تیم‌های دانش بنیان بیشتر توجه شود.

وی یادآور شد: از سال ۲۰۰۷ پویش جهانی کارآفرینی و اشتغال که امروز یکی از دغدغه جدی جوامع هستند، آغاز به کار کرده و ایران هم سال ۹۲ به این پویش پیوسته و اکنون بین بیش از صد کشور رتبه ۷۴ را در زمینه شاخص‌های اشتغال و کارآفرینی دارد.

دبیر اجرایی جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی استان بوشهر نیز با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی در استان بوشهر گفت: این جشنواره از ۲۹ آبان به مدت دو روز به همت دانشگاه علمی کاربردی بوشهر برگزار می‌شود؛ و محور‌های آن صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی و مدیریت خدمات اجتماعی و کارآفرینی است.

الهه غریب زاده افزود: برنامه‌های اجرایی این جشنواره شامل استارتاپ، نمایشگاه آثار و ابداعات، بازدید از طرح‌های کارآفرینی، حضور راهبران و کارآفرینان موفق ملی و بین المللی، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/ک

جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی در استان بوشهر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.