رییس سازمان بسیج مستضعین در قزوین گفت: برای به روز رسانی بسیج، ۹ طرح اعتلا در کشور اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعین در جمع خبرنگاران استان قزوین گفت: برای به روز رسانی بسیج، از حدود ۳۰ برنامه، ۹ طرح تصویب و اجرا شده است.

سردار غیب پرورافزود: نتایج بعضی از این طرح‌ها را مانند طرح دانش‌آموزی، بخش دانشجویی و احیای کشاورزی می‌توان در آینده نزدیک دید.

وی با بیان اینکه مذاکره تعیین کننده نیست اضافه کرد: مقاومت مردم تعیین کننده است و مذاکره وسیله دوم و سوم است.

رییس سازمان بسیج مستضعین افزود: تاثیرات مقاومت علاوه بر ایران در کشور‌های منطقه مانند عراق، یمن و سوریه قابل مشاهده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه تحریم‌ها با جنگ روانی همراه شده است گفت: رسانه‌ها در این جنگ روانی بسیار تاثیرگذارند و می‌توانند فضا را تلطیف کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در چهل سال گذشته و در دوران دفاع مقدس روز‌های سختی را پشت سر گذاشته است و این بحران را هم می‌گذراند.

رییس سازمان بسیج مستضعین با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران به جهات مختلف؛ دفاعی و اجتماعی داری پایه‌های استواری استو دشمن از بعد نظامی، دفاعی و در عرصه‌های جنگ سخت نمی‌توانند نگاه چپ به ایران کنند به همین خاطر از عرصه‌های دیگر از جمله جنگ اقتصادی به دنبال آسیب رساندن به ایران است.

وی اضافه کرد: جامعه ایران مانند مردم آمریکا نیستند که با چند کشته از هم بپاشد، ملت ایران مردمانی هستند که از زمزم زلال عاشورا رفع عطش می‌کنند و این یک ثروت بی‌بدیل و ممتازی در عالم است.

سردار غیب پرور با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان قزوین گفت: شهدا گنجینه معنوی ملتی هستند که برای ماندگاری و بقاشان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدا عامل بقای انقلاب اسلامی هستند گفت: اگر دائم شهدا را در چرخه تفکر، تعاملات اجتماعی و برنامه‌ها داشته باشیم، آینده تضمین خواهد شد.

انتهای پیام/

نشست خبری رییس سازمان بسیج مستضعین در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.