ساختمان‌های مسکونی ویران شده در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه + فیلم

شبکه الجزیره تصاویری از تخریب ساختمان‌های مسکونی در حملات هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره قطر تصاویری از تخریب ساختمان‌های مسکونی در حملات هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه پخش کرد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در غزه گفت: به نظر می‌رسد در هر ساعت، تعداد جدیدی از موشک‌ها شلیک می‌شود. به نظر می‌رسد این موشک‌ها به طرف شهر عسقلان شلیک شده است. شاهد آن بودیم که گنبد آهنین برای سرنگون کردن موشک‌های گروه‌های مقاومت، چند موشک شلیک کرد. به اینجا آمدیم تا حجم ویرانی‌های ناشی از بعضی حملات هوایی اسرائیل را ببینیم. این ساختمان هفت طبقه یکی از ساختمان‌های مسکونی است که به طور کامل تخریب شده است. نظامیان اشغالگر صبح امروز این ساختمان را هدف قرار دادند و همان‌طور که می‌بینید به تلی از خاک تبدیل شده است. ده موشک به طرف این ساختمان شلیک شد. اهالی این منطقه تاکید کردند هیچ یک از فرماندهان گروه‌های مقاومت ساکن این خانه نبود و مقر گروه‌های فلسطینی هم در آن قرار نداشت. به همین علت، درباره انگیزه و ماهیت هدف قرار دادن این ساختمان، سوالات زیادی وجود دارد.

خبرنگار این شبکه افزود: شاید این تصاویر برای فلسطینی‌های ساکن نوار غزه یادآور جنگ سال ۲۰۱۴ باشد. پنج ساختمان مسکونی دیگر هم شبیه این ساختمان وجود دارد که جنگنده‌های اسرائیلی آن را هدف قرار دادند. همچنین ساختمان شبکه الاقصی وابسته به جنبش حماس هم به طور کامل تخریب شد. بنابراین شاهد ادامه حملات هوایی اسرائیل هستیم و گروه‌های مقاومت هم برد موشک‌های شلیک شده را افزایش می‌دهند. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای بر افزایش برد موشک‌های شلیک شده تاکید و تهدید کرد در صورت ادامه حملات هوایی، شهر‌های اسدود و بئرالسبع را هم هدف حمله موشکی قرار خواهد داد. بنابراین گمانه زنی‌ها حاکی از گسترش دامنه حملات و نه حرکت در مسیر پایان آن است. مگر آنکه گفتگو‌ها با میانجی مصری موفقیت آمیز باشد.


بیشتر بخوانید: لحظه اصابت دقیق موشک مقاومت به اتوبوس حامل نظامیان رژیم صهیونیستی + فیلم 


انتهای پیام/
 

حمله اسرائیل به فلسطین + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.