معاون استاندار خراسان رضوی گفت:در شرایط کنونی با همکاری، همدلی و انسجام می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

درک شرایط موجود و شفافیت، انسجام ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در چهارمین نشست میز گفت و گوی کارگری خراسان رضوی گفت:هر مقدار بیشتر در تعامل و گفت و گوی مستقیم باشیم و مسائل را در مسیر خودش پیگیری کنیم مشکلات بهتر حل می‌شود و یکی از دلایل سقوط نظام شاهنشاهی این بود که ارتباط آن با مردم قطع شده بود.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل مختلف مربوط به نمایندگان اتحادیه‌های کارگری همیشه در نشست‌های استاندار و مدیران کل با مسئولان کشوری نیز منعکس می‌شود اظهار داشت: همه ما شرایط کشور را درک می‌کنیم و باید با مردم رو راست باشیم.

نوروزیان تصریح کرد: برخی با مردم رو راست نیستند و در باره برجام صحبت‌های نادرستی مطرح می‌کنند، اگر برجام برای کشور چیزی نداشت چرا برای رفتن شرکت‌های اروپایی سر و صدا می‌کنند؟

وی افزود: مذاکرات برجام با دستور رهبر معظم انقلاب آغاز شد و فراز و فرود‌هایی داشت، آمریکایی‌ها هم ادعا می‌کردند سر آن‌ها کلاه رفته است، اما در مراسم ۱۳ آبان یک فرد غیر رسمی از تریبون رسمی نظام شعار‌هایی در این زمینه مطرح کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: باید به ریشه‌ها و عوامل مشکلات فکر کرد، منکر برخی اشکالات نیستیم، اما اینکه به خاطر کینه‌های انتخاباتی افرادی دولت را متهم کنند، کاری از پیش نمی‌رود.

وی گفت: برخی نمایندگان در ماجرای استیضاح و برکناری چند وزیر گفتند که این برکناری‌ها فایده ندارد لذا در مجلسی که نماینده به این نتیجه برسد که انجام کاری فایده ندارد، اما آن را انجام دهد، فاجعه است.

محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی هم در این نشست گفت: یکصد هزار واحد تولیدی در این استان فعالیت می‌کنند و از برنامه‌های مهم این اداره کل صیانت از نیروی کار موجود، فرصت‌های شغلی و افزایش آنهاست.

وی با بیان اینکه تشکل‌های کارگری بازوی واحد‌های تولیدی استان هستند افزود: با همکاری کارگران، کارفرمایان و بخش دولتی مشکلات و موانع برطرف می‌شود.

سنجری اظهار داشت: با توجه به مشکلات معیشتی که گریبانگیر اقشار مختلف بویژه کارگران شده است دولت سیاست‌های حمایتی همه جانبه‌ای از جمله تامین و توزیع بسته‌های غذایی را در نظر گرفته که نقش مهمی در کاهش مشکلات معیشتی ایفا می‌کند.

وی گفت: به منظور تکریم مراجعان و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف، مدت رسیدگی به پرونده‌ها از میانگین ۴۶ روز در سال گذشته به میانگین ۲۸ روز در سال جاری رسیده است.

انتهای پیام//آ. ف

 

همه ما شرایط کشور را درک می‌کنیم و باید با مردم رو راست باشیم

برچسب ها: استانداری ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.