مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح آموزشی «چه بخوریم، چه نخوریم» در مهدکودک ها استان با هدف ترویج فرهنگ تغذیه مناسب برای کودکان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران افزود: آموزش تغذیه مناسب یک راهکاری عملی برای تامین سلامت جسمانی است که باید از سنین کودکی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح آموزشی تلاش می شود تا کودکان از مواد غذایی مغذی آگاهی پیدا کنند، افزود: رعایت نکات بهداشتی و تغذیه برای سلامت جسمانی از کودکی مهم و ارزشمند است و باید اطلاعات لازم را به کودکان آموزش دهیم.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل خاطر نشان کرد: دوره های مختلف ویژه مربیان مهدکودک ها برای فراگیری و آموزش «چه بخوریم، چه نخوریم» برگزار شده است و این طرح در قالب آموزش تغذیه مناسب به کودکان در مهدکودک ها برگزار می شود.

ستاری، اظهار داشت: اهدا یک وعده غذای گرم در مهدکودک های مناطق محروم از دیگر برنامه های حمایتی بهزیستی از کودکان است که در چند سال گذشته اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: کودکان به عنوان آینده سازان کشور هستند و بر این اساس برنامه های آموزشی مناسب از جمله تغذیه را دستور کار داریم.

انتهای پیام/ح

اهدا یک وعده غذای گرم در مهدکودک های مناطق محروم اردبیل

برچسب ها: مهد کودک ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.