داریوش طاهری گفت: بخش ایوان‌کی نیازمند استقرار روحانی است ارتقای دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین افزایش اقدامات تبلیغی مورد نیاز این شهر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار در نشست بررسی ظرفیت‌های تبلیغی گرمسار با اشاره به اینکه ایوان‌کی دروازه ورود استان سمنان است گفت: باید به فراخور این موقعیت از برنامه‌های تبلیغی بهتری برخوردار شود، یکی از مسائل و دغدغه‌های این بخش، استقرار روحانی و برگزاری برنامه‌های تبلیغی بیشتر و بهتر است.

وی افزود: ایوان کی نیازمند استقرار روحانی، تعیین تکلیف دفتر تبلیغات اسلامی، ساخت ساختمان این اداره و درمجموع ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی است که امیدواریم این امر مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

فرماندار گرمسار تصریح کرد: شبکه تبلیغی باوجود دشمنان متعددی که امروز ایران اسلامی دارد، نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان ایفا می‌کند، اما از سوی دیگر باید برنامه‌ریزی‌های زیربنایی در راستای مقابله با جنگ نرم در کشور صورت گیرد که خوشبختانه در این بخش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام / گ

باید برنامه‌ریزی‌های زیربنایی در راستای مقابله با جنگ نرم در کشور صورت گیرد

برچسب ها: استانداری ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.