جابه‌جایی رکورد پخت پیتزا در گینس توسط آرژانتینی‌ها + فیلم

آشپز‌های آرژانتینی رکورد بیشترین تعداد پخت پیتزا در مدت 12 ساعت را شکستند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آشپز‌های آرژانتینی رکورد بیشترین تعداد پخت  پیتزا در مدت 12 ساعت و بسته بندی آن را شکستند و این رکورد را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کردند.

این آشپز‌ها در مدت 12 ساعت یازده هزار و دویست و هفتاد و هفت پیتزا پختند و رکورد پیشین را که در اختیار ایتالیایی‌ها بود، شکستند. ایتالیایی‌ها پیش‌تر و در سال 2017 در مدت 12 ساعت ده هزار و شصت و پنج پیتزا را پخته بودند.

در این رقابت سه تن آرد، دو تن و هفتصد کیلوگرم پنیر پیتزا و 88 هزار زیتون مصرف شد. در پخت این تعداد پیتزا 14 فر صنعتی استفاده شد و به طور متوسط در هر دقیقه شش پیتزا پخته شد.

خاویر لاواکه مدیر اتحادیه پیتزای آرژانتین در این رابطه گفت: پیتزا برای ما به معنای خانواده، دوستان، همبستگی و همراه هم بودن است. این به منزله احساس وابستگی به پدربزرگ ها، مادربزرگ‌ها، عمه‌ها و دایی‌های ما که از دنیا رفته اند، است. این به معنای اتحاد است. این به معنای آرژانتین است. این نشانه همبستگی و اتحاد ما است. ما از اینکه پیتزا را به روشی سنتی در آرژانتین می‌پزیم بر خود می‌بالیم.

سرجیو سانتلی دانشجوی اهل بوئنوس آیرس هم گفت:به نظر من پیتزای آرژانتین در جهان منحصر به فرد است. من از برگزاری این مسابقه با این حجم بزرگ بسیار برخود می‌بالم.


بیشتر بخوانید: طرح جالب یک رستوران برای پذیرش سفارش + فیلم 


انتهای پیام/
 

ثبت رکورد پخت بیشترین تعداد پیتزا در آرژانتین + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
واقعا درست کردن پیتزا خیلی راحته و جزو راحت ترین غذاهای دنیاست یه خمیر میذاری و یه مشت مواد میریزی روش و میذاری تو فر و بعد از 20 دقیقه آماده میشه و میخوریم