معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیمه کردن زنان خانه دار در واقع به پایداری حیات خانواده ها کمک می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت : سلامتی بانوان مهم ترین موضوعی است که برای موفقیت و سلامت خانواده می تواند نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر مرد به تنهایی نتواند خانواده را اداره کند ، یک زن می تواند تمام امور مربوط به خانواده را به تنهایی اداره کرده و در این کار موفق باشد.

نواداد با اشاره به اقدام تامین اجتماعی در خصوص بیمه زنان خانه دار 18 تا 50 ساله خواستار اطلاع رسانی از این امر و سوق دادن زنان خانه دار به این امر شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: زنان خانه داری که حداقل دارای 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می باشند ، نیز می توانند بدون لحاظ شرط سنی نسبت به ارائه و تقاضا و انعقاد قرار داد بیمه اقدام کنند.

سعید بشرخواه افزود: اگر پدر خانواده فاقد پوشش بیمه ای باشد، متقاضی بیمه زنان خانه دار می تواند با پرداخت حق سرانه درمان مصوب ، فرزندان خود را بیمه درمانی نماید.

انتهای پیام/ع

بیمه زنان خانه دار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.