مهلت ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه ۳۰ آبان تمدید شد.

بیش از ۳ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد شرکت کرده‌اندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیئت علمی در پیشرفت و ارتقای مراکز دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است در قالب فراخوان سال 1397 بیش از هزار عضو هیئت علمی از میان افراد نخبه و مستعد برای مراکز آموزشی و پژوهشی خود جذب کند.

به همین منظور بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب این فراخوان که از مهرماه آغاز شده و ثبت نام تا پایان آبان ماه 1397 نیز ادامه می یابد، تاکنون بیش از 3200 نفر در رشته­ های مختلف ثبت ­نام کرده اند که از این تعداد 620 درخواست در رشته های پزشکی و 2630 درخواست دیگر در رشته­ های غیرپزشکی بوده است.

بر اساس درخواست واحدهای دانشگاهی، اخیراً تعداد 44 رشته جدید (32 رشته پزشکی و 12 رشته غیر پزشکی) به 738 اعلام نیاز فراخوان افزوده شده و کلیه متقاضیان می­ توانند مجددا با مراجعه به سامانه سجاد از وضعیت رشته های مورد نیاز اطلاع پیدا کنند .

باتوجه به مهلت محدود باقی مانده علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه سجاد نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات مربوط اقدام کنند.

گفتنی است بعد از پایان مهلت ثبت­ نام امکان ویرایش ثبت نام متقاضیان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام /

ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار