در پی افزایش تنش‌ها میان رژیم اشغالگر و گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، جیسون گرینبلات دز توئیتی بر حمایت واشنگتن از تل‌آویو تأکید کرد.

توئیت نماینده ترامپ در امور غرب آسیا در حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در پی افزایش تنش‌ها میان رژیم اشغالگر و گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، جیسون گرینبلات، نماینده ترامپ در امور غرب آسیا، در توئیتی بر حمایت واشنگتن از تل‌آویو تأکید کرد.

در توئیت گرینبلات بدون اشاره به حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان که به شهادت جمعی از آنها انجامید و واکنش گروه‌های مقاومت را برانگیخت، آمده است: «همه باید حملات موشکی و راکتی حماس را محکوم کنند. اسرائیل بار دیگر برای دفاع از مردم خود وادار به استفاده از اقدام نظامی شده است. ما کنار سرائیل ایستاده ایم و از آن در برابر چنین حملاتی دفاع می کنیم».


بیشتر بخوانید: حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت با بیش از ۲۰۰ موشک + فیلم و تصاویر


حزب الله لبنان در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیرو‌های مقاومت به آن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عملیات قتل و کشتار فجیعی را که اشغالگران در پیش گرفته اند، محکوم می‌کنیم و هوشیاری و ایستادگی نیرو‌های مقاومت و مقابله آنان با تجاوزات دشمن در خان یونس و پاسخ موشکی شامگاه دوشنبه آنان به حملات هوایی جنگنده‌های دشمن را می‌ستاییم.

همچنین، وزارت امور خارجه لبنان در واکنش به حملات روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست هر چه سریعتر برای توقف «حملات هوایی و موشکی وحشیانه» رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه وارد عمل شود.

جعفر الحسینی، سخنگوی گردان‌های حزب‌ الله عراق، نیز در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تحولات اخیر نوار غزه و حملات هوایی رژیم صهیونیستی، بیانگر اقدامات وحشیانه این رژیم در منطقه است و ما با افتخار در کنار مقاومت فلسطین که دستاورد‌های بزرگی برای کل محور مقاومت کسب کرده است، می‌ایستیم.

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نیز در این باره گفت: به نیرو‌های قهرمان مقاومت در غزه، این جهاد مشترک را تبریک می‌گوییم. هرگونه تنش آفرینی یا حماقتی که دشمن قصد ارتکاب آن را دارد به اذن خدا شکست خواهد خورد. رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: دست نیرو‌های قهرمان را در فلسطین می‌فشاریم و این جهاد مشترک را به آن‌ها تبریک می‌گوییم. هوشیاری مقاومت در افشای طرح جدید صهیونیست‌ها که برای اجرای آن تلاش می‌کنند ثمربخش بود. ما، رژیم صهیونیستی را مسئول هرگونه حماقتی می‌دانیم که علیه فلسطینی‌ها مرتکب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
یانکی نادان سر نوشت اسرائیل را ایران به همراه جبهه مقاومت تعیین می کنند. تصمیم ما از بین رفتن اسرائیل است. شما بخاطر امنیت و آرامش و حفظ اسرائیل تاکنون خیلی ما را آزار داده اید. نفس انقلاب اسلامی ایران در عدالت و دفاع از مظلوم و نابودی ظالم است، شما این را خوب فهمیدید و به خیال خودتان سعی کردید با جنگ تحمیلی و تحریم و بخط کردن نوکرانتان در منطقه و تحریک و تسلیح مزدوران ال سعود وتکفیری ها و بوجود آوردن داعشی ها وحشی و بال و پر دادن به ضد انقلاب و..... به ما خسارت وارد کنید، اگر شد نابود مان کنید اگر نشد پشیمان مان کنید و اگر نشد حداقل سرعت مان را کم کنید، این را در برجام ثابت کردید، ولی قمار باز ها همیشه برنده نمی شوند. شما بجای احترام و به رسمیت شناختن جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران روی بود و نبود اسرائیل قمار کردید و بازی از پیش باخته ای را با ما شروع کردید، پس منتظر نتیجه اش باشید. فرزندان اسلام و مقاومت یکی یکی به دنیا می آیند، منتظر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
آین ظالمان جهانی وبرنامه های امپریالیستی انها با بوجود اوردن اسراییل غده بدخیمی پایه گذاری کرده اند تا اولا تمام منابع کشورهای مسلمان وبعد مانع شدن از رشد واتحاد کشورهای مسلمان بوجود امده ،که انشاع الله بعد از اینکه یمن ازاد شده وخودش را پیدا کند،با پیوستن واتحاد انقلابیون مصر وتونس ودیگر مردمان مسلمان طومار کثیف اسراییل وال سعود پیچیده شده ،وکل خاور میانه به محوریت ایران شکوفا شده وباج دهی به امپریالیسم متوقف شده وبساط ظالمان در هم خواهد پیچید ،
آخرین اخبار