مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: طرح هما در راستای کنترل و پیشگیری از آسیب شبکه‌های اجتماعی در محله قاسم اباد یزد اجرا شد.

فاطمه رضایی نسب مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با اشاره به اجرای طرح هما گفت: طرح همای مرکز مشاوره  در راستای کاهش آسیب شبکه‌های اجتماعی و تقویت و توسعه خدمات مشاوره‌ای در محله قاسم آباد اجرا شد.

رضایی نسب با اشاره به حضور ۴ نفر از مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره در طرح هما افزود: مشاوران در این طرح به آموزش مدیریت شبکه‌های اجتماعی به ارتقای سطح آگاهی‌های افراد و اموزش مهارت‌های فرزند پروری پرداختند.

مسئول مرکز مشاوره آرامش استان با اشاره به خدمات و فعالیت‌های مرکز مشاوره آرامش در زمینه‌های اختلالات روانی، مشاوره خانواده و ازدواج، طلاق، مددکاری، روانسنجی و گروه درمانی گفت: مرکز مشاوره  پلیس استان یزد همه روزه از ساعت ۷صبح الی ۱۴ عصر و با تلفن ۲۱۸۳۱۲۰ اماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان است.

وی ادامه داد: در این طرح پس از آموزش مهارت های فرزند پروری به بیش از ۱۰۰ نفر، ۲۵ نفر از خدمات مشاوره فردی و مددکاری نیز بهرمند شدند.

انتهای پیام/ی

طرح هما در محله قاسم آباد یزد اجرا شد

برچسب ها: خانواده ، ازواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.