مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از برپایی نمایشگاه عرصه محصولات تولیدی مددجویان این کمیته در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای الغدیر تبریز برپا شده است.

وی افزود: نزدیک به ۱۵۰ اثر و محصول تولیدی مددجویان استان انتخاب شده که قابلیت فروش دارد، این افراد در کانون‌های کمیته امداد آموزش دیده و اقدام به تولید اثر کرده اند.

کلامی با بیان زمان برپایی این نمایشگاه تاکید کرد: این نمایشگاه تا روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای بازدید عموم مردم دایر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه ابراز داشت: هدف از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و آثاری تولیدی مددجویان این است که مردم بدانند کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها یک نهاد حمایتی محض نیست بلکه نهاد اشتعال زاست که در عرصه‌های آموزش و فرهنگ نیز حضور موثری دارد.

وی با اشاره به اینکه آثار هنری مددجویان با موضوع هنر و ادبیات دینی در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: در این نمایشگاه ۲۰۰ اثر هنری مددجویان تحت حمایت این نهاد عرضه شده است و مردم می‌توانند از ۲۰ تا ۲۵ آبان از این نمایشگاه بازدید کنند.

کلامی با اعلام اینکه آثار هنری مددجویان در این نمایشگاه قابلیت فروش دارند، گفت: آثار هنری مددجویان در رشته‌های تابلو فرش، نقاشی، عکاسی، سفال گری، منبت کاری، معرق کاری و سایر رشته‌های هنری در نمایشگاه عرضه شده است.

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی گشایش یافت

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار