آسیابی گفت: برای مقابله با جنگ روانی دشمن باید اختلافات داخلی را کنار گذاشت و از رقابت‌های تفرقه‌افکن پرهیز کرد.

مقابله با جنگ روانی دشمن بدون همدلی و یک صدایی امکان‌ پذیر نخواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حیدر آسیابی دادستان استان سمنان در جلسه شورای اداری استان گفت: بسیاری از مشکلات موجود در کشور ناشی از جنگ روانی دشمنان است که  تنها راه گذر از این بحران تلاش مضاعف و جهادی از سوی مسئولان نظام است.

وی در ادامه افزود: برای مقابله با جنگ روانی دشمن باید اختلافات داخلی را کنار گذاشت و از رقابت‌های تفرقه‌افکن پرهیز کرد.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه مقابله با جنگ روانی دشمن بدون همدلی و یک صدایی امکان‌پذیر نخواهد بود،تصریح کرد: در طول چهار دهه عمر انقلاب هرکجا به‌فرمان ولایت فقیه گوش فرادادیم پیروز میدان شدیم لذا رمز وحدت بین مسئولان و گذر از این شرایط جنگ روانی قرار گرفتن در زیر پرچم رهبر معظم انقلاب است.

حیدر آسیابی بابیان اینکه دوری از هرگونه رقابت‌های جناحی غیراخلاقی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان کشوری نهادینه شود، عنوانن کرد: در شرایطی که دشمنان برای به زانو درآوردن ایران متحد شدند پرداختن به مسائل جناحی تنها مطالبات آن‌ها را برآورده خواهد کرد و قطعا این به مصلحت کشور نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  این نشست آخرین جلسه شورای اداری استان سمنان به ریاست سید شهاب‌الدین چاوشی بود زیرا  استاندار سمنان مشمول طرح منع به‌کارگیری بازنشستگان است و از این پس فرد دیگری متصدی این پست خواهد شد.

انتهای پیام / گ

بسیاری از مشکلات کشور ناشی از جنگ روانی دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.