سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: فراهم کردن تمهیدات لازم و تهیه زیرساخت‌ها جهت برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن یوسفی سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: امسال مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، به استان واگذار شده که در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی افزود: بنا شد این جشنواره در روستای شهید منتظری دزفول برگزار شود که امسال این جشنواره گسترش پیدا کرده و ویژه تمام روستائیان و در گروه سنی ١٨ تا ٣٠ سال برگزار خواهد شد.

یوسفی عنوان کرد: این جشنواره ویژه برادران در رشته‌های اذان، قرائت و حفظ قرآن کریم و با حضور برگزیدگان مسابقات استانی از سراسر کشوربرگزار می شود که از همه ظرفیت‌ها و امکانات روستایی استفاده و تمام کار جشنواره در روستا انجام شود.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: این جشنواره در دی ماه سال جاری به مدت ٢ روز برگزار می‌شود که برای این جشنواره ٢٠ برنامه شاخص برنامه‌ریزی شده که از جمله می‌توان به برگزاری مراسم شبی با قرآن با حضور قاریان و منتخبین کشوری در دزفول اشاره کرد.

انتهای پیام/م

برپایی جشنواره قرآنی در دزفول

برچسب ها: قرآن کریم ، اذان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.