محمودی از پخش برنامه «نگین سامرا» از این رسانه به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احمد محمودی مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: برنامه نگین سامرا 24 آبان ماه ساعت 19:15 به مناسبت شب شهادت امام حسن عسکری(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه نامه‌نگاری‌های امام(ع) به شیعیان با محوریت نامه به اسحاق نیشابوری از محورهای دیگر این برنامه است تصریح کرد: ابوالفضل سلیمانی به عنوان سردبیر، نویسنده و تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام محمد جواد طبسی کارشناس این برنامه است.

وی یادآورشد: کارشناس برنامه اوضاع عصر امام حسن عسکری(ع) و تفاوت آن با سایر ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به محورهای موضوعی برنامه با تکیه بر نامه امام عسکری(ع) به ابن بابویه اشاره کرد: در این نامه سفارش‌هایی در زمینه عفو و بخشش از گناه دیگران، فرو بردن خشم و صله رحم و همدردی با برادران دینی و کوشش در برآوردن حاجات در حال سختی و آسایش نوشته شده که برای شنوندگان تبیین می‌شود.

وی از تولید برنامه پیشوای صابران به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد و افزود: این برنامه 25 آبان ماه امسال از ساعت 8:30 تا 10 از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: این برنامه زمینه آشنایی جامعه با سبک زندگی اسلامی با تکیه بر مرام امام یازدهم و تبیین سفارش حضرت به شیعیان عصر غیبت را فراهم می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف حلم و بردباری در برابر جاهلان، تفقه در دین و آموختن احکام، ثبات قدم در کارها و هم پیمانی با قرآن را از دیگر محورها بر اساس این نامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد:سید محمدعلی حسینیان به عنوان سردبیر، نویسنده و تهیه کننده، هدایت‌فر به عنوان گوینده و حجج اسلام مسعودی و رستم نژاد به عنوان کارشناسان این برنامه هستند.

انتهای پیام/ح

برنامه «نگین سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار