مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره بر نظارت دقیق برنحوه توزیع لاستیک بین رانندگان گفت: ۳هزار ۸۹۴ جفت لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع شده است.

نظارت دقیق برنحوه توزیع لاستیک بین رانندگان / توزیع بیش از3 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان زنجانی به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید برنظارت دقیق  برنحوه توزیع لاستیک بین رانندگان، گفت: از این تعداد ۲۱۴ حلقه بین اتوبوس‌های برون شهری مسافربری و مابقی بین کامیون‌های برون شهری حمل بار توزیع شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر تعداد ۱۶۵ اتوبوس، ۱۵۰ تانکر، یک هزار و ۴۵۱ کامیون کشنده در استان فعالیت دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ۲ هزار و ۸۴۰ انواع کامیون چوبی – فلزی - کمپرسی– تریلر و خاور در استان زنجان مشغول به فعالیت قانونی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت:رسیدگی به مسائل و مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولین حوزه حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

علی اکبری یادآور شد: وزارت صنعت معدن و تجارت به صورت جداگانه به هر استان سهمیه‌ای را تخصیص و عاملین فروش را تعیین می‌کند و رانندگان بر اساس کارکردی که داشته‌اند حواله‌ای دریافت می‌کنند. 

انتهای پیام/ن
 

توزیع بیش از3 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.