جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تقویت و کارآمدی بسیج، تقویت نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار مهران مرادی جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ در نشست هماهنگی و برنامه‎ریزی رسانه‌ای بزرگداشت هفته بسیج در صدا و سیمای استان، بر اهمیت بزرگداشت شایسته هفته بسیج امسال به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تقویت و کارآمدی نهاد مقدس و مردمی بسیج، تقویت نظام اسلامی است گفت: بایستی کارکرد‌های بسیج در برنامه‌های این هفته به خوبی معرفی و تبیین، و به رخ دشمن کشیده شود.

مرادی افزود: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری؛ یکی از برکات و پدیده‌های بسیار شگفت‌آور و مخصوص انقلاب اسلامی، و همچنین از مولفه‌های قدرت در نظام اسلامی است که حضور اثرگذار آن در دوران طلایی دفاع مقدس، برگ زرینی در عملکرد این نهاد است.

وی اضافه کرد: بسیج مستضعفین پس از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف از جمله دوران سازندگی و علم و فناوری، و امروز هم در عرصه حساس مقابله با جنگ نرم دشمن، حضور جدی و نقش آفرین داشته و دارد.

مرادی اظهار داشت: انعکاس مناسب اخبار و برنامه‌های مردم محور بسیج و سپاه، و نمایش اقتدار این شجره طیبه، سبب یأس و ناامیدی دشمنان خبیث انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل مطلوب صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش مطلوب رسانه‌ای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) و اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان در هفته دفاع مقدس، از اقدامات قابل تقدیر صدا و سیمای استان در سال جاری و در راستای نمایش هنرمندانه اقتدار نظام اسلامی است.

۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان «روز بسیج» نامگذاری شده است.

برنامه‌های هفته بسیج نیز امسال در سراسر کشور، از ۲۹ آبان تا ۵ آذر و با شعار «بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

نشست هماهنگی و برنامه‎ریزی رسانه‌ای بزرگداشت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار