مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان با نمایندگان مردم غزنی در پارلمان این کشور دیدار کرد و درباره وضعیت امنیتی در این ولایت به گفتگو پرداخت.

محب: موضوع تامین امنیت «غزنی» به صورت جدی پیگیری می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان با نمایندگان مردم غزنی در پارلمان این کشور دیدار کرد و درباره وضعیت امنیتی در این ولایت به گفتگو پرداخت.

نمایندگان مردم غزنی در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته دولت در راه اندازی عملیات‌های نظامی در ولسوالی‌های جاغوری و مالستان، خواستار توجه بیشتر در این زمینه شدند.

مشاور امنیت ملی افغانستان نیز ضمن قدردانی از پشتیبانی مردم غزنی از نیروهای امنیتی و دفاعی گفت: موضوع تامین امنیت غزنی به صورت جدی پیگیری می شود و در این زمینه به وزارت دفاع ملی دستورات لازم داده شده است.

یادآوری می کنیم که طالبان بیش از ده روز است که بر مناطق ارزگان خاص، جاغوری و مالستان حملات گسترده ای را آغاز کرده که در نتیجه آن صدها خانواده از خانه هایشان آواره گردیده اند. مردم دولت را به بی توجهی در قبال جنگ مناطق مرکزی متهم می کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.