نیرو‌های حشدالشعبی عراق از به هلاکت رسیدن ۱۳ تروریست داعشی در مرز این کشور با سوریه خبر دادند.

به هلاکت رسیدن ۱۳ داعشی به دست حشدالشعبی/ محاصره ۳۰۰۰ داعشی در مرز سوریه و عراقبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، نیرو‌های حشدالشعبی عراق اعلام کردند در جریان هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش در نوار مرزی این کشور با سوریه ۱۳ عنصر تروریستی را به هلاکت رسانده اند.

قاسم مصلح، فرمانده نیرو‌های حشدالشعبی اعلام کرد: موشک‌های حشدالشعبی به صورت دقیق به اهداف خود در مناطق المراشده، موزان، سوسه و الباغوزه الفوقانی اصابت کرد که بر اثر آن یک بیمارستان متعلق به تروریست‌ها منهدم و ۱۳ داعشی به هلاکت رسیده و ۷ تروریست هم زخمی شدند.

از سوی دیگر، هاشم الهاشمی، کارشناس امنیتی عراقی در گفتگو با پایگاه المعلومه اعلام کرد: حدود ۳۳۲ کیلومتر از نوار مرزی عراق و سوریه در معرض تهدید تروریست هاست و هم اکنون بیش از ۳۰۰۰ تروریست داعشی در این محدوده محاصره شده اند.

وی گفت: تعداد ۱۸۰۰ نفر از این عناصر تروریستی خارجی و ۶۰۰ نفر عراقی هستند و تعداد زیادی از آنان سرکرده‌های این گروه تروریستی هستند.

الهاشمی افزود: گروهک‌های داعشی در منطقه الباغوت التحتانی هستند که یکی از خطرناک‌ترین مناطق مرزی است.

در این راستا عادل عبدالمهدی، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق در نشستی با فرماندهان نظامی و امنیتی درباره اوضاع نوار مرزی این کشور با سوریه گفتگو کرد.

وی پس از شنیدن گزارش فرماندهان درباره وضع امنیتی و نظامی نوار مرزی تاکید کرد: نیرو‌های قهرمان ما با روحیه عالی عملیات خود را تا به هلاکت رساندن آخرین تروریست‌های داعشی ادامه می‌دهند.

عادل عبدالمهدی در پایان گفت: اندیشه تکفیری همچنان پابرجاست و نیازمند فعالیت گسترده برای ریشه کن شدن دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
باید همه کشورا کمک کنن تا در نرن .مرگ بر تروریست
آخرین اخبار