فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی در لرستان توقیف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمدمهدیان نسب ،فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی در لرستان توقیف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.
محمدمهدیان نسب از کشف محموله قاچاق در استان خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان دلفان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و تشدید اقدامات کنترلی در ایست و بازرسی گشور به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۲۰ رأس احشام قاچاق کشف کردند افزود: این محموله قاچاق از لرستان به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود که مأموران پلیس موفق به توقیف آن شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر شده است عنوان کرد: کارشناسان ارزش احشام کشف شده را دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی بابیان اینکه در محور‌های مواصلاتی استان مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا را در دستور کار داریم تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد افراد فرصت‌طلب و سودجو به اهداف خود برسند و برخورد پلیس قاطع و محکم است.

انتهای پیام/ب

 

محموله قاچاق ۲ میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.