اشاره‌ی رهبر انقلاب به سخنان نظریه‌پرداز آمریکایی درباره‌ی نظریه‌ی پایان تاریخ +فیلم

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره سخنان "فرانسیس فوکویاما" نظریه‌پرداز و ایدئولوگ آمریکایی مبنی بر تجدیدنظرش پیرامون نظریه‌ی پایان تاریخ را مشاهده می‌کنید.

اشاره‌ی رهبر انقلاب به سخنان نظریه‌پرداز آمریکایی درباره‌ی نظریه‌ی پایان تاریخ +فیلمبه گزارشگروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  قرن بیستم به‌خصوص پس از جنگ‌های بین‌الملل اول و دوم، محمل شکل‌گیری اندیشه‌های گوناگون در باب پایان تاریخ بود.️ از جمله‌ی افرادی که در این زمینه سخن گفته‌اند، "فرانسیس فوکویاما" نظریه‌پرداز و ایدئولوگ آمریکایی است.

رهبر انقلاب در بیاناتی به‌مناسبت سالروز تسخیر لانه‌ی جاسوسی، اشاره‌ای کوتاه به سخنان او مبنی بر تجدیدنظرش درباره‌ی پایان تاریخ داشتند و گفتند: چندین سال قبل از این یک جامعه‌شناس مطرح دنیا گفت وضعیت کنونی آمریکا منتهاالیه تکامل تاریخی بشر است و بشر دیگر از این بالاتر نمیتواند برود. همان آدم امروز حرفش را پس گرفته، میگوید «نه» و آرزو میکند چیزهای دیگری را. حالا صریحا ممکن است نگوید من اشتباه کردم اما حرفهای دیگری را دارد میزند، درست نقطه‌ی مقابل آن حرفی که آن روز زده بود. خب این وضع آمریکا است.

 

 


بیشتر بخوانید: توصیه‌های رهبر انقلاب به نیروی انتظامی + فیلم


انتهای پیام/

بیانات رهبر انقلاب درباره تجدید نظر "فرانسیس فوکویاما" پیرامون نظریه ی پایان تاریخ+فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.