رییس کلانتری ۱۸۱ عوارضی از دستگیری سارقانی که در محدوده دریاچه چیتگر خودروی شهروندان را سرقت می کردند, خبر داد.

دستگیری سارقان خودرو در اطراف دریاچه چیتگر/ اعتراف سارقان به ده فقره سرقت در حوالی چیتگربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مراد پیروندی رییس کلانتری ۱۸۱ عوارضی گفت: با توجه به حضور شهروندان در ایام پایانی هفته در تفرجگاه ها و مناطق گردشگری منطقه ۲۲ واحد های گشت و عملیات کلانتری ۱۸۱ عوارضی به صورت ویژه در خصوص پوشش انتظامی این مناطق اقدام می‌کنند.

وی اظهار کرد: در تعطیلات پایان هفته گذشته یکی از واحد های گشت کلانتری خودرویی در محدوده دریاچه چیتگر حین گشت زنی، فردی را مشاهده می کند که با استفاده از یک ابزار مشغول باز کردن درب خودروی پرایدی که در آن محدوده پارک شده بود است.

سرهنگ پیروندی در ادامه گفت: با توجه به حضور ماموران کلانتری در محل متهم سعی در فرار با یک دستگاه خودروی پراید داشت که پس از استعلام پلاک خودرو تحت تعقیب مشخص شد که دارای سابقه سرقت در استان البرز است.

وی افزود:پس از تعقیب و گریز متهم در بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه آزادگان و تیراندازی به سمت لاستیک های خودرو، پلیس موفق به دستگیری سارقان که دو‌نفر مرد ۳۰ و ۳۲ ساله بودند شد.

رئیس کلانتری ۱۸۱ عوارضی گفت : افراد دستگیرشده که هر دو دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و محتویات خودرو هستند در زمان دستگیریشان به جرم خود در خصوص سرقت خودرو اعتراف کرده و انگیزه خود از این کار را تامین هزینه اعتیاد خود اعلام کردند.

وی تصریح کرد: متهمان بیشتر در روزهای پایان هفته که تراکم خودروهای پارک شده در حوالی دریاچه بسیار زیاد است با خودروی سرقتی به آنجا مراجعه می کردند و نسبت به سرقت لوازم خودرو اقدام می کردند که به ۱۰ فقره اعتراف داشتند.

سرهنگ پیروندی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی اعزام شدند در توصیه ای به شهروندان، گفت: از شهروندان درخواست داریم که به هنگام مراجعه به اماکن تفریحی زمان پارک خودروها از به جا گذاشتن پنل، مدارک و اشیای گران‌بها که سارقان را تطمیع به سرقت می کنند اجتناب نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار