مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران گفت: در یک ماه گذشته ظرفیت مراکز معاینه فنی در تهران افزایش یافت.

افزایش ظرفیت مراکز معاینه فنی در یک ماه گذشته

سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراکز معاینه فنی در تهران اظهار کرد: 4 مرکز معاینه فنی به صورت 24 ساعته و سایر مراکز به صورت دو شیفته در شهر تهران فعال هستند.

وی افزود: در طول روز حدود 2 هزار مورد مراجعه به مراکز معاینه فنی داریم که خوشبختانه این صف‌ها کنترل شده هستند و مراجعین کمتر از یک ساعت می‌توانند معاینه فنی خود را دریافت کنند.

مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی تهران با اشاره به نوبت دهی اینترنتی برای مراجعه به مراکز معاینه فنی تصریح کرد: بسیاری از شهروندان در 15 روز گذشته از نوبت دهی اینترنتی استقبال کردند و بالغ بر 6 هزار ثبت نام اینترنتی در تهران صورت گرفته است و شهروندان به راحتی می‌توانند با استفاده از نوبت دهی آنلاین، بدون اینکه در صف‌های انتظار بایستند، برای معاینه فنی خود اقدام کنند.

حسینی منش با اشاره به افزایش ظرفیت مراکز معاینه فنی تهران از یک ماه گذشته عنوان کرد: ظرفیت مراکز معاینه فنی را در تهران طی یک ماه گذشته افزایش دادیم و با توجه به افزایش خطوطی که در دوماه گذشته داشتیم، صف‌های طولانی برای دریافت معاینه فنی نداریم.


بیشتر بخوانید: روشی ساده برای نماندن در صف طولانی معاینه فنی و مقابله با جریمه روزانه ۵۰ هزار تومانی 


مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران تصریح کرد: تاکنون بیشترین استقبال از مراکز معاینه فنی مربوط به مرکز معاینه فنی نیایش بوده است که حدود 150 خودرو در یک ساعت و نیم توانسته‌اند معاینه فنی خود را دریافت کنند.

حسینی منش گفت: مراکز معاینه فنی بیهقی، آبشناسان، نیایش و نوبنیاد به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند و شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این مراکز، معاینه فنی خودرو خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معاینه فنی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
این شهرداری ماشینا رو بر اساس شماره پلاک وقت میداد و جریمه میکرد که اینقدر شلوغ نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
همکارم جمعه سه ساعت تو صف معاینه بود
آخرین اخبار