نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت:  محور ایذه به اهواز در سال  ۹۴ بیش از  ۲۰۰ کشته داشته و بزرگترین و پرترافیک‌ترین جاده ملی کشور محسوب می‌شود.

هدایت الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: منطقه شمال شرق خوزستان علی رغم برخورداری از زمین های زراعی مرغوب اما با نبود مدیریت آب شاهد آمار بالای بیکاری هستیم و در زمینه جاده و بهداشت و درمان نیز شاهد کمبودهایی در این منطقه هستیم.

وی  با اشاره به محرومیت های منطقه شمال شرق خوزستان طی سال های گذشته افزود: در محور ایذه به اهواز نیز تنها در سال 94 بیش از 200 نفر یعنی  برابر با کشته شدگان جنگ روسیه با گرجستان تلفات داشتیم و بزرگترین و پرترافیک ترین جاده ملی کشور محسوب می شود.

خادمی با تقدیر از تلاش های نماینده عالی دولت در خوزستان و توجه مدیرکل راه خوزستان به جاده صیدون به باغملک  گفت: 65 درصد خودروهای سنگین خروجی از خوزستان از همین جاده اهواز به باغملک و ایذه تردد می کنند؛ بنابراین یک همگرایی ویژه ای می طلبد تا مردم این مناطق نیز از فعالیت های دولت بهره مند گردند.

انتهای پیام/م

محور ایذه اهواز جاده ملی کشور است

برچسب ها: حوادث ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.