سرهنگ کرمی گفت:تحقیقات مأموران پلیس ادامه داشت تا این که ۵ نفر معتاد دستگیر و یک دستگاه خودرو مسروقه از آن‌ها کشف شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی قم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات کودکان در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد:طی تحقیقات کارآگاهان،دو تن از این افراد به ۴ فقره سرقت طلاجات کودکان با همدستی یکدیگر و همچنین سرقت دو دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف که نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی افزود: تحقیقات مأموران پلیس ادامه داشت تا این که ۵ نفر معتاد دستگیر و یک دستگاه خودرو مسروقه از آن‌ها کشف شد.

کشف ۳ کیلوگرم هروئین در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ غلام عباس بلفکه تصریح کرد: متهمان قصد داشتند با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقادیری مواد مخدر را از تهران به استان مرکزی منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که خودرو مذکور در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: پس از دستگیری راننده و سرنشین پژو در بازرسی از خودرو ۳ کیلوگرم هروئین مرطوب در قالب ۳ بسته کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: سرانجام متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری ۱۲ سارق و ۱۸ خرده فروش مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت محله محور قدر ۲ در حوزه استحفاظی تعدادی از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

وی در ادامه، نتایج این طرح را شامل دستگیری ۱۲ نفر سارق، ۱۸ خرده فروش مواد مخدر، ۳ نفر اراذل و اوباش، توقیف ۷ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت و کشف مقادیری مواد مخدر برشمرد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرائم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

دستگیری سارقان طلای کودکان در قم

برچسب ها: سرویس اجتماعی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار