انبار مواد خوراکی و شوینده فاسد به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در چالوس کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد غذایی و شوینده تاریخ گذشته توسط فردی در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ منتظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران انتظامی این فرماندهی به همراه ماموران اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن به محل نگهداری کالا توسط متهم عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: در بازدید به عمل آمده از محل نگهداری کالا توسط متهم هزارو ۴۳ قلم مواد غذایی و شوینده تاریخ مصرف گذشته که متهم با دستکاری در تاریخ انقضاء ثبت شده روی کالا‌ها آن را روانه بازار می‌کرد، کشف شد.

سرهنگ منتظری ارزش ریالی اموال مکشوفه را بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: پس از جمع آوری و تحویل اموال کشف شده به اداره بهداشت شهرستان محل مورد نظر پلمپ شد.

وی با بیان اینکه متصدی این واحد انباری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف کالا‌های فاسد به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در چالوس

برچسب ها: قاچاق ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.