رییس کار گروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری و رفع موانع تولیدکهگیلویه وبویراحمد گفت : با عملیاتی شدن دوباره طرح بزرگ سدچم شیر زمینه بازگشت به کار 700 کارگر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج ،گشتاسبی اظهار کرد: ادامه عملیات احداث این سد به واسطه کمبود نقدینگی متوقف شده بود که با پیگیری قضایی در کنار سایر حمایت ها در سطوح استانی و ملی باتزریق اعتبار مورد نیاز زمینه بازگشت به کار 700 نفر از کارگران بیکار شده فراهم شد .
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تولیدکهگیلویه وبویراحمد درجلسه ایی که برای برسی مشکلات فرا روی دو طرح تولیدی برگزار شد بیان کرد :چتر حمایتی قضایی بر طرح هایی که به حمایت نیاز دارند گشوده است .
وی حمایت قضایی از طرح ها برای واحد های تولیدی نیازمند حمایت را در راستای توجه به امر تولید ملی و جلوگیری از رکود دانست و افزود : در این کارگروه تسریع در رسیدگی به امور بانکی برای جلوگیری از تعطیل شدن این طرح مورد تاکید است .
گشتاسبی همچنین جلو گیری از سوءاستفاده های احتمالی از تسهیلات اعطایی برای اجرای طرح های اقتصادی را از دیگر برنامه های قضایی در این کارگروه عنوان کرد .

 انتهای پیام/غ

حمایت از واحد های تولیدی  استان

برچسب ها: تسهیلات ، تولید ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.