نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقف سرفصلی است  که میتواند قدرت زیادی به اوج گیری سنت اسلامی بدهد.

 وقف اوج گیری سنت اسلامی را تقویت می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  آزادی خواه  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابنکه وقف کار پسندیده ای است و در برخی سر فصل ها و  مذهب معروف اصلی این سرفصل را می پذیرند گعت:  همه در این امر خیر اعتقاد دارند .

وی ادامه داد: وقف سرفصلی است  که میتواند قدرت زیادی به اوج گیری سنت اسلامی بدهد.

ازادی خواده با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و همه مدیون خون  شهدا هستند و چنین عزت وافتخاری فقط با نثار شدن خون شهیدان نصیب ما شد.

نماینده مردم  ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقف قبل انقلاب با بعد از انقلاب بسبار متفاوت است افزود:حتی وقف سی سال پیش با این ده سال اخر نیز تفاوت دارد.

وی بیان کرد:در این ده سال اخیر ورود سازمان وقف در امور خیریه به استان قدس و امامزاده ها بسیار خوب و حائز اهمیت بوده است.

ازادی خواه با بیان اینکه یکی از رفیع ترین واحد های صدور انقلاب که توسعه سیاسی را داشته باشد مسابقات بین المللی قران کریم است خاطر نشان کرد: ایران بعنوان مرکز  این رویداد مهم. فرهنگی می شوند و از تمام کشورهای دنیا در ابنجا حضور پیدا. پی کنند.

وی ادامه داد: دوره جدید در حوزه وقف توجه به نیت وقف است موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی  به ان تاکید کردند چرا که  ایمنی و اعتماد برای واقف ایجاد می کند.

انتهای پیام/ج

وقف میتواند قدرت زیادی به اوج گیری سنت اسلامی بدهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.