کومیته تیمی بانوان ایران در رقابت های جهانی اسپانیا برابر نماینده این کشور روی تاتامی رفت و در نهایت پنجم شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

کومیته تیمی بانوان کشورمان برابر تیم میزبان یعنی اسپانیا به روی تاتامی رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در جایگاه پنجم جهان قرار گرفت.

این تیم پیش از این توانستند تیم های سنگال و هلند را شکست دهند و برابر تیم ژاپن در هانتی نتیجه را واگذار کردند و از صعود به فینال بازماندند. شاگردان موسوی در جدول شانس مجدد تیم های ترکیه و کوزوو به پیروزی رسیدند و به راهی دیدار رده بندی شدند.

پیش از این و در مسابقات، ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی توانست مدال برنز را بدست آورد و سجاد گنج زاده در فینال این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شد و بهمن عسگری نیز در فینال مسابقات برابر حریفی از ایتالیا پیروز شد و به مدال طلا رسید.

ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی و همچنین کاتای تیمی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در بخش کومیته هامون درفشی پور و سارا بهمنیار موفق به کسب مدال برنز شدند. در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در بخش کومیته نیز مردان کشورمان راهی فینال شدند.


بیشتر بخوانید:

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

مدال برنز رقابت‌های جهانی کاراته به پورشیب رسید


انتهای پیام/

کومیته تیمی بانوان ایران به جایگاه پنجم جهان بسنده کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار