هامون درفشی پور ملی پوش کاراته کشورمان با شکست حریفی از اسپانیا موفق به کسب مدال برنز جهان شد.

مدال برنز جهان به درفشی پور رسیدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

هامون درفشی پور نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم کشورمان در مرحله رده بندی رقابت‌های جهانی مادرید به مصاف حریفی از اسپانیا رفت و با شکست او موفق به کسب مدال برنز جهان شد.

کاراته کای کشورمان در مبارزه نخست خود "ریان اونیل" از کانادا را یک بر صفر شکست داد.او در دیدار دوم خود برابر نماینده پاناما با قانون هانتی پیروز شد.نماینده کشورمان برابر حریف آلمانی خود با قانون هانتی پیروز شد.او در دور چهارم خود برابر نماینده جمهوری آذربایجان 2 بر یک به پیروزی رسید.نماینده کشورمان برابر حریفی از فرانسه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

پیش از این و در مسابقات، ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی توانست مدال برنز را بدست آورد و سجاد گنج زاده در فینال این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شد و بهمن عسگری نیز در فینال مسابقات برابر حریفی از ایتالیا پیروز شد و به مدال طلا رسید.سارا بهمنیار نیز در دیدار رده بندی به مدال برنز رسید.

ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی و همچنین کاتای تیمی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در بخش کومیته هامون درفشی پور و سارا بهمنیار به دیدار رده بندی راه یافتند. در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در بخش کومیته نیز مردان کشورمان راهی فینال شدند و بانوان برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود می‌روند.


بیشتر بخوانید:

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

مدال برنز رقابت‌های جهانی کاراته به پورشیب رسید


انتهای پیام/

مدال برنز جهان بر گردن درفشی پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار